Aktuality

Pomůcky do školy

Pomůcky pro žáky 1. ročníku

tužky, č. 1,2, guma, pera, pastelky, fixy, pravítka (30cm  a 15cm), vodové barvy KOH –I-NOOR, tempery, štětce (č. 4, 6, 8, jeden plochý), lepidlo tyčkové a Herkules, ořezávátko, obaly na sešity a učebnice, nůžky, zmizík, cvičební úbor (cvičky, tričko, tepláky, bunda, botasky, mikina, trenýrky), plášť nebo stará košile na výtvarnou výchovu, podložka na lavici



Pomůcky pro žáky pro žáky  3. - 5. ročníku
 (nemusíte kupovat nové pomůcky):

Tužky, č. 1, č. 2, č. 3, 2 pera, pastelky, fixy, pravítka (30cm  a 15cm),
vodové barvy (nejlépe značka Koh-i-noor), tempery, štětce (č. 4, 6, 8, jeden plochý),
lepidlo, trojúhelník s ryskou, ořezávátko, kružítko a tuhy, obaly na sešity (průhledné, A4,A5),
nůžky, cvičební úbor (cvičky, tričko, tepláky, bunda, botasky, mikina, trenýrky),
plášť nebo stará košile na výtvarnou výchovu, hadr na VV, podložka na lavici.

Výlet do zoo

28. 6. 2021

Výlet do zoo

Výprava na Rozhled, 15. 6. 2021

Výprava žáků první třídy, 15. 6. 2021.


Výprava  na Rozhled

V úterý 15. června se prvňáci vydali na kopec nad Merklínem.
Nejprve stoupali k altánku, došli po cestě k retranzačce a vylezli na vrchol 706 metrů vysoký.
Po cestě si všímali přírody, plnili zašifrované úkoly a nechyběla ani oblíbená hra na pašeráky.
Merklín z vrcholu měli jako na dlani.
Výprava na Rozhled, 15. 6. 2021Výprava na Rozhled, 15. 6. 2021Výprava na Rozhled, 15. 6. 2021

Přírodní program

1. 6. 2021

Život na louce

1. 6. 2021 se žáci s lektorkou paní Katkou Dvořákovou učili, jak se loví a pozoruje hmyz na louce.
Po úvodních informacích a aktivizujících hrách žáci lovili hmyz pomocí sítěk, pozorovali ho pod lupou a potom se pokoušeli
určit druhy podle obrázkového klíče.
Množství zjištěných informací si vzájemně porovnávali. Na závěr modelovali hmyz z samotuhnoucí hmoty.
Přírodní program   Přírodní program  Přírodní program

Život na louce

Přírodní program
1. 6. 2021

Život na louce
V úterý 1. 6. 2021 se žáci s lektorkou paní Katkou Dvořákovou učili lovit, pozorovat a poznávat hmyz.
Po úvodním rozhovoru a aktivujících hrách žáci lovili pomocí sítěk, pozorovali lupou a pokoušeli se určit
druhy hmyzu. Svoje informace si vzájemně porovnávali. Na závěr modelovali tvory z samotuhnoucí hmoty.

Život na louce  

Přílohy k článku
Jméno souboru Popis Velikost
den-deti-kaja-zemanova-1.6.2021.docx 15.2 Kb